2016. szeptember 21.

30 napos könyvkihívás: 21.

Gyerekkorod kedvenc könyve


Fuhuuuu, ez nehéz döntés, ugyanis én már nagyon rég óta szeretek olvasni, kiskoromban is imádtam. (Most a kisebbik öcsémet veszem rá a könyvmolyságra.) Mondjuk egy csomóra már nem is emlékszem, de megpróbálom a poszt kedvéért feleleveníteni őket. 
Amit tudok, nagyon szerettem a Tea Stilton könyveket. A Tea angyalai sorozatot is, de a kedvencem közülük akkor is a Fantázia Birodalmának hercegnői sorozata volt, amiből anno kettőt meg is kaptam. (Azóta felnőttem, de múltkor a könyvtárban erősek gondolkodtam, hogy kiveszem a folytatást, végül nem tettem, nagy valószínűséggel azért, mert az öcsémnek való könyvek részlegén találtam. :D) 
Ez egy kicsit komolyabb, mint a Geronimo könyvek. Hosszabb, kevésbé gyerekes, emlékszem, olyan kilenc éves lehettem, mikor ezt olvastam. Fordulatos volt, fantasy, romantikus, szóval én szerettem. Bár azt hiszem, ha most nekikezdenék, annyira nem élvezném, mint anno, de hát ez így van rendjén. Engem már várnak a rosszfiúk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése