2018. január 4.

Elle Kennedy - A pont

HANGULAT                                MOLY                                        2017

"A ​srác a pályán és a lányoknál is sikert sikerre halmoz… 

Allie Hayes nehéz időszakot él át. Diploma előtt áll, de fogalma sincs róla, mihez kezdjen az egyetem után, ráadásul a közelmúltban a régóta tartó kapcsolata is véget ért. Bár a vad, érzelemmentes szex nyilvánvalóan nem megoldás a problémájára, a jóképű hokisztárnak, Dean Di Laurentisnek képtelen ellenállni. Legalábbis egyszer, mert még a bizonytalan jövő sem elegendő ok arra, hogy Allie zűrös viszonyba bonyolódjon az egyéjszakás kalandok koronázatlan királyával. 

De ezt a lányt nem lesz olyan egyszerű meghódítani. 

Dean mindig megszerzi, amit akar. Csajokat, jó jegyeket, népszerűséget, csajokat… Igazi szívtipró, akinek egy lány sem mond nemet. Kivéve Allie-t. A belevaló csaj egyetlen éjszaka alatt fenekestül felforgatja a srác életét, majd kijelenti, hogy legyenek csak barátok. Na, azt már nem! Ennek csak akkor lehet vége, ha Dean úgy akarja. A srác minden csáberejét beveti, de amikor történik pár hatalmas változás az életében, fokozatosan rájön, hogy nemcsak a gólok számítanak… hanem a szerelem is."

Aki olvasta a korábbi kötetekről írt véleményeimet, az tudhatja, mennyire imádom a sorozatot. Annyira humoros, laza és szerethető, hogy már az első rész egynéhány oldalán a szívemhez nőtte magát. Először Garrett a The Dealben, majd John Logan a The Mistake-ben, de ki merem jelenteni, hogy nekem Dean Heyward-Di Laurentis az első fejezetben felmutatta a VIP kártyáját és nyitott kapukra talált a szívemhez. Pontosan. 
Öröm az ürömben, hogy ledöntött a lábamról egy betegség, viszont míg itthon pihengettem, addig erős ujjmunkát végeztem, ugyanis a könyv oldalait lapozgattam, és azt kell mondanom, hogy tényleg szó szerint alig tettem le. Muszáj volt, jött a doki néni. Elle Kennedy könyve jött és aratott, viszont akkora űrt hagyott maga után, hogy ihajj. Akkora függővéggel ajándékozott meg minket, hogy ezek után én nem tudom egyszerűen csak úgy kivárni, míg kis hazánkban is megjelenik a 4. rész. Nono. Le kell porolnom az angoltudásom. Kénytelen leszek, mert megveszek a folytatásért. 
De visszatérve a Score-ra... 
Az írónő nem sokáig húzza a szálakat, és ez nekem nagyon tetszett. Hasonlóan mint Kylie Scott Lick-jénél, itt is ez az in medias res típusú dolog jelenik meg, amit én imádtam. De nem csak ezt, hanem az egész könyvet! 
Rögtön megismerkedünk a szakítani kívánó Allie-vel, aki dobta Seant már negyedjére, de eldöntötte, hogy többet nem fogadja vissza az istenért sem. A lány az első kötetben megismert Hannah legjobb barátnője, ezért Garrett felajánlja neki, hogy amíg ők elvannak – nehogy véletlenül újra engedjen a kísértésnek és megint Sean mellett kössön ki –, egy hétvégére beköltözhessen a lakásukba, ahol elméletileg Dean és Tuck megvédik mindentől, gyakorlatilag egy éppen akcióban lévő Di Laurentisszel és két bigével találja szemben magát Allie. Majdnem sírva nevettem a Westend egyik padján, amíg vártam a keresztanyumra. 
Az írónőnek hihetetlen humora van, ezzel pedig sok olvasót magához tud láncolni. Ráadásul fergetegesen alakítja a szálakat. 
Deanről mindenki tudja, hogy egy womanizer, de ki lehet az az egy lány, aki meg tudja szelídíteni? Én annyira imádtam nézni, ahogy a karaktere napról napra, oldalról oldalra változik. És ez ugyanúgy vonatkozik Allie-re is. Az eléggé visszahúzódó személyiségű lányból egy teljességgel magabiztos színésznő vált. 
"– Miért mondta ezt el nekem?
 – Mert maga is úgy néz rá, mintha ő festené reggelente kékre az eget, és ha a szimatom nem csak, Dean is ugyanígy érez maga iránt." 
Mégis volt valami más, ami teljességgel megfogott a könyvben ezeken kívül. Jól ismerjük, hogy még mielőtt a happy end bekövetkezhetne, a párunknak ki kell állni valamilyen próbát, előkerül a legsötétebb titkuk, valaki belemocskol a boldogságukba, de mindenképp egy fordulat jön szembe velünk általában a könyvek 80%-ánál. Ez itt sem volt másképp, mégis teljesen különbözött az eddigi regényektől. Itt egy esemény és a főszereplő erre való reagálása volt egyfajta fordulópont, ami beszennyezte a párocska boldogságát. Ami kihozza az olvasóból a kellő katartikus élményt, másrészt meg Joe Hayes mondta véleménynél pont az i-re. Kicsit csalódtunk a szereplőben, de éppen ez bizonyítja be, hogy ő is ember. Vannak hibái.
Nézhettetek nagyot, amikor függővéget említettem, ugyanis tudniillik a sorozat különböző részei különböző karakterekről szólnak, mégis hogyan jön a képbe egy jó adag cliffhanger. Mégpedig úgy, hogy a következő kötet főszereplője, Tuck az utolsó oldalon teljességgel megjelenik, és felforgat mindent egyetlenegy mondatával.
De csak annyit tudok mondani, RETTENETESEN AJÁNLOM.

Karakterek:
Allie: Mint említettem már, a lány hatalmas jellemfejlődésen ment keresztül. Eddig nagyban függött az élete a fiúktól, mindig akart maga mellé valakit, alig volt szingli egész életében, pedig még csak 22 éves. És ebből a nagyszájú ámde igazából gátlásos lányból a végére egy magabiztos egyén lett, aki képes egyedül boldogulni, tudja mit akar az élettől, és nem fél megvalósítani az álmait.
Dean: Ő még nagyobb fejlődésen ment keresztül, de ez így szokott lenni. Viszont az egész nem hihetetlen. Szerintem ők ketten teljes mértékben passzolnak, és így kerek a világ. És ez a pasi.... Felkerült a karácsonyi kívánságlistámra, kérem a fa alá teljes valójában.:D

Borító:
Őszinte leszek... Nekem ez a kedvencem. Jójó, a másik kettő se rossz, khm sőt.. De akkor is. Nekem ez a best, ahogyan a fiúk közül meg Dean. Nem fogom túlragozni. Annyira passzol is ez az egész sorozathoz, nem is túl izmos, hanem pont per-fect.

Összességében:
Annyira, de annyira imádtam. Nagyon nehéz dönteni, de szerintem az eddigi legjobb kötet a sorozatban. Dean egyszerűen annyira elrabolta a szívemet, hogy még a google se fogja soha megtalálni.
Imádom Elle Kennedy munkásságát, és azt kívánom, soha ne hagyja abba az írást, mert ezt neki teremtették. Őt írónak teremtették. Minél hamarabb szeretném a kezembe venni az utolsó kötetet, de remélem, ezentúl alkot még, mert neki ezt kell csinálnia. Írni. Sokat.
És hát nem nagyon esélyes, hogy az időközben fangirling üzemmódomból se ríjon, hogy egyszerűen a sorozatot, ezt a kötet, mindenkinek, azaz mindenkinek ajánlom, mert zseniális és letehetetlen.

Oldalszám: 416
Kiadó: Könyvmolyképző

Kedvenc karakter: Dean Hayward-Di Laurentis, Allie Hayes
Kedvenc idézetek: 

"– Akarsz táncolni?
 – Az attól függ.. Jól táncolsz?
 – Minden férfi jól táncol.
 Felhorkantok.
 – Kivéve azt, amelyik a gimis buliban eltörte a lábujjamat." 
*
 "Basszus! Ez is Allie hibája. Szánalmas lúzert csinált belőlem, aki a bárban Alkonyat-könyvklubot alapít a haverjával. "
Imádtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése