2018. július 28.

Leleplezés | Anne L. Green új novellával érkezik!

Anne L. Green hazai írónő eddig megjelent 7 regénye mellett már kezünkbe vehetünk 2 novellát is az ő tollából. És figyelem rajongók! 
Érkezik a 3. is, amely az Elvakult szerető címet viseli. 


"Az erotikus hódításaimat hobbinak tekintem, a kapcsolataimból kizárok minden érzelmi kötődést, életem elsődleges célja újabb és újabb nők meghódítása. Szándékaimat sosem titkoltam, éppen ezért nem is értem, mit esznek rajtam olyan nagyon a nők."

Kitaláljátok ez alapján, kiről szólhat?
Természetesen nem másról, mint kedvenc hódítónkról, Alexander Crossról, mert belőle egyszerűen sosem elég. 

Borító:

Azonban a legfontosabb információ: Hogyan juthattok hozzá a novellához?
Minden, kizárólag Librin online előrendelt, az írónő ősszel debütáló Arcátlan csábító c. regényéhez jár egy a novellából a rendelés mellé, valamint aki személyesen eljön a szeptember 30-i könyvbemutatóra, szintén egy Elvakult szeretővel lesz gazdagabb. :) Merülj el te is ismét Alexander Cross világában!

És hogy mi újat tartogat még számunkra az írónő Mr. Cross-szal kapcsolatban? Az legyen meglepetés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése