2020. október 29.

Nyerj rúnás nyakláncot magadnak és a parabatai-odnak! 丨5 éves lett a blog!

2015. 10. 29-én egy nagy utazás vette kezdetét. Utazás a könyves bloggerek világába, melynek töretlen lelkesedéssel vagyok azóta is a részese. 

5 éve. Hihetetlen, hogy ennyi idő eltelt a blog megnyitása óta, pedig mintha tegnap lett volna, hogy megnyomtam a felületen a létrehozás gombot. Ugyan a legutóbbi évre rányomtam a bélyegét rendesen a 2020-at érintő világjárvány, ez a blog maradt ebben a nehéz időszakban is a menedékem. Volt egy biztos pontom a bizonytalan hónapokban. És akár a feje tetejére is állat a világ, úgy hiszem, ez mindig is így lesz.

Néhány statisztikai adat, mennyit fejlődött a blog az elmúlt időszakban:
  • 350.000+ oldalmegtekintés
  • 305 rendszeres olvasó
  • 1300+ facebook kedvelés
  • Könyvértékelések száma 5 év alatt: 422
  • Közzétett bejegyzések száma: 547
  • A legnépszerűbb bejegyzések a statisztika alapján

    -  2017-es könyvfesztivál élménybeszámoló
    - Quiz: Melyik könyves álompasi illik hozzád?
    - Pepe Toth dedikálásról élménybeszámoló
    - 5+1 kedvenc magyar regényem
    - Quiz: Melyik könyves álompasi illik hozzád? - 2020 edition
  • Legnépszerűbb könyvértékelések

    - Anne L. Green: Arcátlan csábító
    - Anna Todd: Before
    - R. S. Grey: Testcsel
    - Tavi Kata: Szívkeringő
És mik a terveim a jövőre nézve?
Az egyetem mellett nem szeretném elhanyagolni a blogot, ez idáig ez szerintem sikerült, erre továbbra is igyekszem nagyon ügyelni. Hiszen mint említettem már, ez számomra egy menedék. Újításokat nem terveztem - egyszerűen minél több érdekes bejegyzést szeretnék hozni számotokra. Az értékelések mellett hangsúlyt fektetnék az 5+1-es rovatra, a book tagekre, valamint megtartom a szívemnek nagyon kedves évszakonkénti összegzőt is. Az utóbbi időben mégis megvilágosodtam: egyszerűen imádok interjút készíteni. Ennek a szenvedélyemnek szeretném alávetni a blogot is, és figyelmeztetni benneteket, lesznek ám itt érdekességek, érdemes nyitott szemmel járni!

Köszönöm, hogy velem tartottatok egy újabb évig, ünnepeljük meg ezt ennek méltóan!

Nagy rajongója vagyok a Cassandra Clare alkotta árnyvadász univerzumnak. Erről maga az oldal is tehet tanúbizonyságot, hiszen szinte az összes megjelent regényét olvastam az írónőnek. Nem is csoda hát, hogy Willhez és Jemhez, Alechoz és Jace-hez hasonlóan én is választottam magamnak parabatai-t, akire mindig számíthatok, aki támaszom a bajban, és együtt küzdhetünk meg saját démonainkkal. Szerencsés vagy, ha Neked is van ilyen személy az életedben! 

Ezért most két parabatai rúnás nyaklánc talál gazdára - nyerj egyet magadnak, és egyet a parabatai-odnak is!

És mit kell tennetek, hogy megnyeressétek mindezt?

 Töltsd ki a Rafflecopter-doboz különböző állomásait!
- Látogass el a Kitablar facebook oldalára, és ha még nem tetted, legyél a kedvelője!
- Válaszolj meg egy egyszerű kérdést: Melyik a kedvenc bejegyzésed az oldalról?
- Extra pontért pedig légy a blog rendszeres olvasója!

Jó játékot kívánok mindenkinek!

* Ha az adott nyertes 72 órán belül nem jelez vissza az e-mailre, új nyertest sorsolok
** A játékon sajnos csak magyarországi címmel rendelkező könyvmolyok vehetnek részt
a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése