2016. szeptember 4.

30 napos könyvkihívás: 04.

A kedvenc könyvsorozatod kedvenc része


Sokat filozofáltam arról, ide mi jöhetne. (Pedig az előző bejegyzésben azt állítottam, hogy spontán és hirtelen döntök.) Igazából mindegyik kötetét másért szerettem. Nem tudnék kedvencet választani. De ha nagyon, de nagyon nagyon kell, akkor legyen mondjuk az első rész.
Az nálam nem mondom, hogy evidens, de általában azt imádom legjobban. Akkor van a legnagyobb csattanó, az Alkonyatban akkor derül ki, hogy vámpír Edward, A Sötétség és Fény angyalaiban, hogy őrangyal a srác, és még folytathatnám tovább egész álló este, és még akkor se érnék a végére. Egyszóval... Abban történnek a legnagyobb csavarok. Abban a kötetben derülnek ki a főbb dolgok, amikre épül aztán a sorozat. Meg persze azért, mert akkor még új az egész helyzete a könyvnek. 
Imádok pasi szemszögben olvasni, de most mégis az Avery szemével néző könyvet választottam kedvencnek. És ennek meg is van az oka így jobban belegondolva. Cam olyan... Cam. Nyitott, persze van olyan oldala is, amit nem ismerünk, de a legtöbb titok akkor is a lánynál van. Neki a múltját tudjuk, hogy volt ott valami, de azt nem, hogy mi, pedig az ő szemén át látjuk a dolgokat. És lehet, hogy picivel izgalmasabb, ha a zárkózottabb ember oldalát ismerhetjük meg jobban. Valószínűleg ezeknek a mondatoknak nem sok értelme van. De leszögezném, hogy a többit is imádtam, félreértés ne essék. Camet imádom. Kedvenc könyves pasi. (Hehe, sok más mellett, de na.) 
Remélem, azért átment valami a fecsegésemből. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése