2016. szeptember 23.

30 napos könyvkihívás: 23.

Egy könyv, amit régóta el szerettél volna olvasni, de még mindig nem került sorra


Azt hiszem, hogy ez mindenképp Benina - Bíborhajú sorozata lenne. Egyrészt, mert már nagyon régen szemezek vele. Értsd, úgy két és fél éve, de még mindig nem került rá sor. Másrészt, mert barátnőm rágja a fülem miatta, mert ő elolvasta Anna Todd - Miután sorozatát, amit én nagyon ajánlottam, és akkor úgy fair, hogy én is elolvasom azt, amit ő istenít, és az ez a sorozat. 
Szóval igen, Barby, ideje lenne lassan tenned is az ügy érdekében és nem csak nézni. 
Bár kikérem magamnak, én nem csak nézek, mert jelenleg is 20 könyv felett van a várólistám, nem tehetek arról, hogy annyi jó könyv van, és nekem néha annyira kevés időm. Brühühü. 
Szóval Viki ne aggódj, mindenképp sort fogok keríteni a te drága Bíborhajúdra. 
Ünnepélyesen is megesküszöm, hogy legkésőbb nyugdíjas koromban előveszem, és kiolvasom csak miattad. :) 


2 megjegyzés: