2016. szeptember 18.

30 napos könyvkihívás: 18.

Egy könyv, amiben csalódtál


Nem szeretek csalódni könyvekben... De sajnos ez a könyv egy kicsit az volt. 
Jamie Mcguire-től a Gyönyörű sorscsapás és Gyönyörű tévedés után mást várt az ember. Vagyis én biztosan. 
Thomas Maddox története a Gyönyörű megváltásban nem nagyon elégítette ki a kíváncsiságomat. Vagy csak én vagyok ilyen telhetetlen? Akkora függővége volt az előző kötetnek, hogy már vártam, hogy olvassam Thomas sztoriját, de a végén kicsit csalódva csuktam be a könyvet. 
Azzal nem mondok el újdonságot, ha azt mondom, a legidősebb Maddox fiú FBI ügynök. És akkor ez ember várja, hogy legyen valami akció, amibe belecsöppennek, lövöldözés, autós üldözés, valami FBI-os, de semmi ilyesmit nem tapasztalhattunk. Maximum a végén egy kis lövöldözést, de én azért még valamit vártam volna tőle. Ehelyett több, mint háromszáz oldalon keresztül vívódott a csaj, aki egyáltalán nem volt szimpatikus, néha közbejött az exe, mint valami cselekményszál, de nem... Egyszerűen nem nőtt a szívemhez. Talán ez lett a leggyengébb Jamie könyv, amit eddig olvastam, pedig már elég sokat kivégeztem az írónőtől. A stílusa ugyan zseniális volt, mint mindig, de a története annyira nem tetszett, vagyis nem úgy, mint a többié. Ahhoz képest 4 csillagot adtam neki, amit észrevehettetek, ha megnéztétek az értékelést, de azért abban benne volt némi jóindulat, mert rossz nem volt, csak csalódtam benne, ahogy ez a mai napi téma lenne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése