2019. február 3.

Leisa Rayven - Álnok szerelem

HANGULAT                                MOLY                                        2018

"LIAM Quinn a világ egyik legnagyobb filmsztárja… egyúttal az egyetlen férfi, akit ELISSA Holt valaha szeretett. Az egyetlen, akit soha nem tud feledni. Hat év távollét után Liam és lélegzetelállító menyasszonya a Broadwayre érkezik. A darabba, melynek éppen Elissa az ügyelője. A gond mindössze az, hogy az éjszakába nyúló próbák során elmosódik a határ aközött, hogy mi van, és mi lehetett volna – ebben a helyzetben pedig elég egy elgyengült pillanat, és világraszóló botrány rázza meg a sztárvilágot. Elissa ugyan belátja, hogy Liam iránti újraéledő vonzalma csak bajt hoz a fejére, de hiába. Minden reménytelen, romantikus alak tudja: a szerelem nem követi a rendezői utasításokat."

Nem kicsi meglepetés ért, mikor betegségem közepette leemeltem a polcról és a takaró alá húzódva, gyér lámpafényben nekiálltam a történetnek. Én tegnap délutánig abban a tudatban éltem, hogy ez a kötet lesz Cassie és Ethan történetének befejezése, és valamilyen szinten az is volt, ám ennek a résznek a középpontjában nem ez a pár áll. Persze az első meghökkenésemet heves kutatómunka követte, Sherlock-üzemmódba kapcsoltam, hogy megtudjam, valami zűrzavar folyamán egy teljesen más könyv kapta-e ezt a borítót, esetleg az én fejemben keletkezett-e időszakos leállás. A fülszöveget elolvasva rájöttem a megoldásra. 
Szóval viccesen indult a kapcsolatunk ezzel a kötettel, és amennyire egy apró minutum erejéig elöntött a csalódottság, annyira megszerettem az olvasás folyamán az Álnok szerelmet.
Mint már említettem, ezúttal nem Holt és Cassie került a reflektorfénybe, és bár az ő történetüket végül is lezárta már az írónő a Megtört Júliában, azt gondoltam, hogy valamit még ügyködik ebben a részben, hogy meglegyen a trilógia mennyisége. Ám sokkal jobban örülök így a végére, hogy Leisa Rayven szentelt egy külön könyvet Elissa Holtnak is, Ethan húgának. Őt az előzőekből már ismerhetjük, néhányszor feltűnt a színen, hiszen ő maga is a Grove egyetem tanulója volt. Azonban most elteltek az évek, a lány ügyelőként dolgozik egy színdarabban, aminek nem más a sztárpárja, mint egykori szerelme, Liam Quinn és a menyasszonya, Angel Bell. Bánatára az idő mit sem változtatott azon, hogyan is érzi magát a férfi társaságában, és még mindig ő az, akiért a szíve igazán dobog. Ám tudja, nem lehet semmi sem köztük, a régi pillanatok elmúltak, csak a szakmai kapcsolat maradhat a szenvedélyes szerelem helyett. De amikor először kerülnek egy légtérbe, rögtön tudják, nem lesz ez olyan könnyű feladat, mint amilyennek eleinte tűnt. Liam tekintetéből sugárzik, hogy nem felejtette el az együtt töltött időt, a gesztusai mind az érzelmeiről árulkodnak: De akkor miért készül egy másik nőt feleségül venni?
Mérhetetlenül romantikus alkatként rögtön tudtam, hogy imádni fogom. A zene mellett mostanában hatalmas szenvedélyemmé vált a színházba járás, így nem volt kétséges, hogy mennyire élvezni fogom minden egyes percét.

"A szerelem egy idióta, nem tervez. Sosem kellemes, sosem alkalmas. Akkor költözik beléd, amikor nem szégyelli, és olyan dolgokat műveltet veled, és olyan érzéseket kelt, amilyeneket csak akar, akár tetszik neked, akár nem."

Bevallom, gyakori tapasztalatom szerint, ha egy író egy sorozatán belül több pár történetét is leírja, az első a legjobb, a többi sokszor gyenge utánzata annak. Persze vannak kivételek, mint mindig. Így a már említett első megdöbbenést eleinte kétség, majd kíváncsiság váltotta fel. A Hitvány Rómeó elnyerte a szívemet, és bár a Megtört Júliánál a mérce alább csúszott, reméltem, nem kell csalódnom Leisa Rayvenben. És nem is kellett, sőt...
A sorozat legjobb része ez a kötet! Sikerült felülmúlnia az eddigieket, ennek pedig több oka is van.
A történet kevésbé szappanopera jellegű, sokkal inkább filmbeli. Élvezhetőbb, átélhetőbb. Bár a csavarjai kiszámíthatóak alapjáraton, azért meg tudott lepni. A szereplői sokkal elevenebbek és kedvelhetőek. Az egész könyv valósággal úgy pörgött le a szemem előtt, mintha filmkockákból lenne összerakva, és ezt rettentően élveztem.
Nincs mit tagadni, az Álnok szerelem messze felülmúlta az elvárásaimat!

Karakterek:
Ahogy azt fentebb említettem, Liam és Liss karaktere sokkal élethűbb volt Ethannél és Cassie-nél. Jobban és hamarabb megkedveltem őket és a szívemhez nőttek. Ezt eredményezhette Elissa humora és az élethez való pozitív hozzáállása, nem tökéletes külseje és maga a jelleme. Sokszor sírva nevettem egy-egy megjegyzésén, ami kellett így a lelkemnek ebben a zord időben. Liam meg... a megtestesült tökéletes férfipéldány. Hihetetlen a pasi. Izmos, kedves, humoros, rendes, tud főzni. Azonban ami megmelengette ismét a szívemet, hogy bár néhány mondattal korábban azt mondtam, hogy tökéletes, valójában vannak apróbb hibái, ami miatt még jobban megkedveltem, és ezektől még inkább emberivé vált. Ezek a kisebb bakik miatt nem reménytelen, hogy valahol rám is vár egy Liam Quinn. (Hangzott el az utóbbi mondat a reménytelenül romantikus lelkemtől.)
Azonban a két abszolút szerethető főszereplő mellé kaphattunk még két olyan karaktert, akiket szintén néhány oldal után a szívünkbe zárhattunk. Ők Josh és Angel. Bár a cselekmény ismertetéséből nem egészen az jön le, hogy a nő annyira pozitív szerepet töltene be ebben a történetben, mégis várjátok ki a végét, tartogat ám ő mindenkinek meglepetéseket. Josh meg hát Josh. Imádnám, ha ilyen legjobb barátom lenne.

"Soha, senki nem rágja át magát a könyvlistáján. Minden elolvasott helyébe öt másik kerül… Ez a világ rendje."

Borító:
Ez a pasi is azok közé tartozik, akik elvesztették az ingüket... mondjuk én nem bánom a dolgot. Beleillik a sorozat sorába, mindegyiken egy majdnem közszemérmet sértő pár díszeleg. Szóval nem csoda, hogy nem esett le rögtön a tantusz, hogy itt mások lesznek a főszereplők. (Persze még mindig csak magamat védem, nem is értem, hogy nem tűnt fel a dolog.) Azonban egy valami rögtön szemet szúrt. A képen lévő nő haja sötét, míg Liss haja szőke. Oké, ezt az apróságot is csak az én fura agyam képes észrevenni, de ha már itt tartottunk, megemlítem. Még mindig imádom az eredeti borítóit a sorozatnak, de most eltekintek a fangirlingtől.


Összességében:
Leisa Rayvennek megint sikerült elérnie, hogy beleszeressek a történetébe. A sokszor humoros, szívmelengető romantikus regény már az első oldalakon elnyerte a szívemet, és alig bírtam letenni míg a végére nem értem. Az Álnok szerelem színfoltot hozott a Starcrossed sorozatba!
Mérhetetlenül aranyos történet, a legjobb társ betegség idején, tapasztalatból beszélek!
Azoknak ajánlanám, akik hozzám hasonlóan romantikus lelkűek, és éppen vágynak egy kis édességre, ami nem diabéteszt, sokkal inkább tökéletes kikapcsolódást nyújt a téli hóesésben.

Ha az ajánló felkeltette az érdeklődésed, a regény a BOOK24 online webáruház oldalán 16% kedvezménnyel rendelhető meg, és akár már másnap a kezedbe veheted! 

Oldalszám: 412
Kiadó: Libri

Kedvenc karakter: Liam Quinn, Elissa Holt, Joshua Kane, Angela Bell

Kedvenc idézeteim: 

"Az egyetlen dolog, amit nem lehet, és nem is szabad feladni, az az igaz szerelem.Amikor megtaláljuk, két kézzel kell bele kapaszkodnunk, soha el nem engedve azt; még akkor is, ha nem tűnik sem könnyűnek, sem kényelmesnek. Mert a végén mindenképpen megéri."

*

"– Tudod mit, várj ezzel a gondolattal egy kicsit, míg szalajtok egy istállóslegényt, mert amit most mondasz, az színtiszta lószar."

*

"– Önvédelemből verted el a kukát, vagy te támadtad meg…?
– Sajnálom. Hozok másikat.
– Nem kell. Igazi szemétláda volt. Mindannyiunknak könnyebb nélküle."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése