2016. szeptember 3.

30 napos könyvkihívás: 03.

A kedvenc könyvsorozatod




Gyakran hagyatkozom arra a gondolatra, ami elsőre beugrik egy bejegyzéssel, vagy éppen egy szóról, most mondjuk erről a kis megnevezésről. És most ez a kis hang nem, nem vagyok skizofrén rögtön Jennifer L. Armentroutnak (álnéven J. Lynnek) a Várok rád c. sorozatát súgta.
És egyet is értek vele.
Emlékszem, még a Könyvhéten vettem, mikor már megvettem mindent, amit kiszemeltem, de még akartam valamit, mert... csak. Volt nálam pénz, és el akartam költeni valami jó könyvre. Ott filozofáltam, hogy most na akkor melyik legyen, és akkor ez maradt a kezemben.
Nem is kell mondanom, egy nap alatt kiolvastam, aztán már másnap mentem a második részéért, mert annyira imádtam. A történet zseniális, már mondtam, hogy jobban szeretem ezeket az egyetemi/gimis történeteket. Ez egy egyetemen játszódó, romantikus remekmű. Szóval ott tartottam, hogy a történet titokzatos, egyedi. Bár ismerjük már azt a történetet, hogy a lány kéreti magát, ahogy Avery is tette, de megmondom nektek, hogy olyan tökéletes könyves pasival, mint Cameron Hamilton még nem hozott össze titeket a sors. Egyszerűen imádom a srácot. Aki olvasta, annak mondom, hogy: süti. 
Az olvasó már várja, mikor találnak egymásra, de ezt a rögös utat is olyan izgalmas és fordulatos történések veszik körül, hogy csak tátva marad az ember szája.
Nagyon ajánlom úgy minden korosztálynak. Aztán, mikor kiolvastam a 1,5-ös (Bízz bennem) részt is, ami az első könyv Cam szemszögéből... Már vágytam a következőre. Zseniális. Ismeritek azt az érzést, mikor ugyanazt a történetet elolvassátok csak másik szemszögből, de nem unjátok másodjára sem? Mert én igen, és ez csak az írónő miatt volt felteszem. Jennifer úgy képes új könyvet alkotni, hogy a történet és a párbeszédek megmaradnak, de így is olyan... más. De persze csupa jó értelemben.
Aztán a második rész (Légy mellettem) már nem az Avery és Cam párosról szól, hanem Cam kishúgáról, Teresáról és Cam legjobb barátjáról, Jase-ről. Nem is kell túlragoznom, az is hasonlóan szuper, de hát Camet senki se múlhatja felül azt gondolom, de azért egy Jase Winsteadet is elfogadnék kedves sors. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése