2016. szeptember 22.

30 napos könyvkihívás: 22.

Kedvenc saját könyved


Ez is egy nehéz kérdés, ugyanis azokat, amiket megvettem, mindet egytől egyik imádom. És most végig kell néznem a könyvespolcomon, hogy ki tudjak emelni egyet. 
Mivel még friss is az élmény, dedikálva is van, az írónőt is imádom, a borítója is szép, és a két kötet jól mutat egymás mellett a polcomon, így megvan a döntés, ami nem más, mint Papp Dóra - Tükörlelkek 2. része. 
Belinkeltem az értékelést is, szóval ott bővebben ki van fejtve a gondolatmenetem, de egyszerűen imádtam. Letehetetlen volt, mindig tudott valami újat hozni, És amikor már azt hittem, most már tényleg vége, akkor is egy újabb fordulat állt be. Dóra nem hagyta, hogy unatkozzunk.
Imádtam. 
Nem nagyon tudom ezt tovább ragozni, bár az értékelésbe megpróbáltam annál az egy szónál kicsit többet belevinni, mert egy szót ismételgetve elég szűkszavú lettem volna, ahogy most is vagyok. 
Mindenkinek ajánlom mindkét részét a Tükörlelkeknek, mivel egyszerűen tényleg zseniális. Egyedi, sokféle tinédzser témát megmozgat, és teljesen elfogadható véleményt ad át róla az olvasónak. 
Köszönöm  Dórának, hogy megírta, na meg hogy dedikálta is nekem. (És akkor az ölelést se hagyjam ki.) 
Nem, azt hiszem, tovább már én sem tudom húzni a szót. De azért remélem, átment, nekem mennyire tetszett. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése