2016. szeptember 25.

30 napos könyvkihívás: 25.

Egy karakter, akivel legjobban tudsz azonosulni


Lehet, csak a friss élmény miatt mondom ezt, de az a szereplő, akivel én szerettem meg nagyon jól tudtam azonosulni, az Gwendolyn Shepard a Időtlen szerelem trilógiából. 
Gwen egy roppant rugalmas, kedves és humoros lány, akinek az élete 16 évesen (talán ez is egy lényeges pont, hogy én is pont annyi vagyok) nagy fordulatot vett. Szimpatikus volt, ahogy kezelte az eseményeket, valószínűleg én is így tettem volna a helyében, vagy még nagyobb kiakadással. 
Bár ha nagyon össze akarnám hasonlítani magammal, akkor rajtam jobban látszik, ha nekem valaki tetszik. Egyszerűen ilyen vagyok, ehhez képest Gwenny tökéletesen álcázta a dolgokat, talán még annyira is, hogy még az olvasó sem jött rá.
Mindegy is, a lényegen nem változtat ez az aprócska tény, ugyanis a választottam még mindig Gwendolyn. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése