2016. szeptember 27.

30 napos könyvkihívás: 27.

Legmeglepőbb befejezés egy könyvben


Hamarosan lejár a 30 nap, bár azért elég büszke vagyok magamra, hogy eddig eljutottam, de azért már kezdek kifogyni, mégis, mit írhatnék. Először gondoltam Papp Dóra Tükörlelkek 2. részére, de azt már mondtam, aztán Jojo Moyes Mielőtt megismertelek c. könyvére, de ezeket már mind említettem, akkor agyaltam tovább, szerencsére írom a kiolvasott példányok sorát, így csak a füzetre kellett kukkantani, és már tádámm... Meg is találtam a megoldást, amit meg is osztanék veletek. 
Ami nem más, mint a már sokat emlegetett Colleen Hoover - Reménytelen c. könyve. 
Nagyon imádtam, egyszerűen csak faltam a sorokat, és közben több elméletet is gyártottam a végére, de egyszerűen nem sikerült eltalálni azt, ami valóban meg lett írva. Bár egy szálát azért ki lehetett találni, hiszen azért annyira mégsem nehéz, mi fog történni Sky-jal és Holderrel, nem akarok spoilerezni, de ez egy kicsit evidens. 
Ezt a könyvet, meg mint a legtöbbet, amiket ennek a kis programnak a keretei között posztolgattam, nagyon ajánlom. Kiszámíthatatlan, könnyed, romantikus, de sokféle témát megmozgat, nem ragad le egynél, és egyszerűen magával ragad...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése