2017. március 18.

Hét főbűn Book Tag

Nagyon köszönöm a kihívást Lexának és Deconak, akik a Just For Truth c. blogot vezetik közösen.


1. Kapzsiság - Melyik a legolcsóbb könyved? És melyik a legdrágább?

Természetesen az a legolcsóbb, amit ajándékba kaptam. De amúgy a könyveim nagyjából egy árszinten vannak, egyedül talán a One Direction - Merjünk álmodni! nagyobb kaliberű, de azt a Könyvmolyképzős pecsétgyűjtés alkalmával sikerült beszerezni.

2. Harag - Melyik íróval utálom/szeretem viszonyban?

Voltaire áll a rosszabbik oldalon, mert a Candide szenvedés volt az ezredik hatványon és még azon is túl... Szóval szerintem kitaláltátok, melyik teambe sorolom őt. 
A másik pedig... Hát na abból sok van. Nagy kedvencem Jennifer L. Armentrout és Cassandra Clare a hatalmas fantáziájával, és emelem kalapom előttük, amiért ennyire gyönyörű történetet és új világot hoztak létre. Hogy azért magyarokat is említsünk, Tavi Kata ki nem maradhat a felsorolásból, hatalmas példaképem írás terén, Baráth Viki, Papp Dóra és Leiner Laura stílusát is nagyon szeretem, de ugyanilyen tehetséges Gombos Tünde, Papp Csilla és Anne L. Green is. :)

3. Falánkság - Melyik könyvet faltad örömmel újra és újra minden megbánás nélkül?

Maggie Stiefvater - Mercy Falls farkasai trilógiát nagyjából ezerszer olvastam, és mindig valami új tartalommal bővült, nem tudom, hogy csinálta ezt. Bár az idén kimaradt, nemsokára bepótolom majd.

4. Lustaság - Melyik az a könyv, amit elhanyagoltál lustaságból kifolyólag?

Nem szoktam könyveket elhanyagolni, maximum kötelezőket és azokból is csak a rosszabb fajtákat. Aminél már az sem érvényesül, hogy jobb túlesni rajta hamarabb. Ha valamelyiket kicsit több ideig olvasom, akkor annak vagy az az oka, hogy nem volt rá időm, mert éppen a tanulás mindenemet leszívta, vagy olvasási válságom volt, amiről meg egyszerűen nem tehetek.

5. Büszkeség - Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Jane Austen könyvei, de azokról nem csak azért, hanem mert egyszerűen imádom is. (Büszkeség és balítélet pont ide passzol. :D)

6. Bujaság - Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi karakterben?

A kockahasát. Haha.
Oké, nem csak... Szeretem, ha egy pasinak (lényegtelen, hogy könyves vagy eleven)  jó a humora, nem akar birtokolni, intelligens és nagyon grrr.

7. Irigység - Mely könyvet szeretnéd leginkább megkapni ajándékba?

Azt a könyvesboltot szeretném, köszi.

Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés, remélem, ti is kedvet kaptatok főbűnözni, persze csak ilyen értelemben. Az én kihívottam Malec sisem, Virág és Bree darling.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése