2017. május 23.

Medálok nyerteseinek eredményhirdetése

Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy ennyi ideig húztam ezt a bejegyzést. A sorsolás még a kijelölt időpontban megtörtént, az e-mailekkel értesítettem is a nyerteseket, viszont egy közülük azóta se válaszolt. Reméltem, hogy nem kell megismételnem a húzást, így is több időt adtam neki a válaszra, mint azt akkor mondtam..

Összesen 37-en jelentkeztetek a nyereményjátékra, nagyon szépen köszönöm, különösen azoknak, akik nem rögtön a végére ugorva a kis élménybeszámolómat is elolvasták. :)
Viszont nem is szaporítanám tovább a szót, hulljon le a lepel a nagyvilág előtt a nyertesekről. 

Akik pedig nem mások, mint...
  • Niitaa
  • Tóth Nikolett
  • Nitucee
  • Angel
És mivel ezalatt a bő egy hét alatt sem kaptam választ az e-mailemre, így az utolsó medált újra a kalap szerencséjére bíztam. Így jött ki az utolsó nyertes...
  • Főző Csenge
Gratulálok mindenkinek! Remélem, mindenkihez épségben eljut a nyeremény! :)
Akikre pedig most nem mosolygott rá a szerencse, azok se csüggedjenek, lesz még lehetőség mindenképpen. 

Szép hetet!
Barby

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a medál köszönöm de még jobb hogy megismerhettelek Téged! Nagyon cuki vagy! (Ki akartam tenni a facbookra is de nem tudom megjelölni az oldalad a képen...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy, köszönöm a szavaid. :) Én meg köszönöm neked a fagyizást! ;)

      Törlés