2016. szeptember 20.

30 napos könyvkihívás: 20.

Kedvenc romantikus könyved


Ez hasonló a 15. napi kérdéshez, mikor is kedvenc könyves pasit kellett választanom. Hát... De komolyan, valaki magyarázza el nekem, hogy válasszak egyet a rengeteg közül? 
Először is leszögezném, hogy nagyon, de nagyon nehéz volt választanom, és rengeteget imádok és szeretek, egyet nem tudok választani. Az képtelenség. Mivel csak romantikusat olvasók jószerivel. 
De azért...
A sok közül most egyet mégis kiemelnék, amit nagyon imádok.
Colleen Hoover - Szívcsapás c. könyve. 
Emlékszem, az első értékeléseim között volt, ami lassan már egy éves, de nem baj. 
Na de miért ez?
Gyönyörű. Maga a történet, a szereplők, a cselekmény, minden... Imádom. Korábban nem tudtam elképzelni, hogy lehet tanár-diák viszonyos történetet írni, de ezáltal valamennyire meg is értettem, mondjuk úgy, hogy nincs nagy korkülönbség. Például. De most nem is ezen van a lényeg. Hanem, hogy Lake és Will szerelme páratlan az én szememben. Egyszerűen annyira összeillenek, annyira egymásnak lettek teremtve. Két ilyen sorsú ember, mint ők... És együtt mégis képesek mindent megoldani, mindenen túljutnak. 
Romantikus, szívhez szóló, megmelengeti a lelkedet... :')
Már értitek, miért szeretem ennyire?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése