2018. február 19.

Anne L. Green - A sötétség fogságában (bővített)

HANGULAT                                MOLY                                        2018

"Milyen ​messzire mennél az igaz szerelemért?

Andrew Dark egy drogkartell vezetőjeként élvezi a hatalom és a pénz adta lehetőségeket, ám ebben a sötét világban mindennek megvan az ára. Hamar ráébred erre ő is, amikor egy alkalommal hiba csúszik a számításba. Elraboltatja az áruló embere húgát, a szókimondó és csinos Christine Stuartot. Fogva tartó és túsza között kínzó vágy ébred. Háttérbe szorulnak a józan, észszerű döntések.

Vajon Andrew Dark, a sármos rosszfiú tényleg csak egy gátlástalan bűnöző? A férfi múltjával van esélyük egy felhőtlen szerelemre?

A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Anne L. Greennek, a 2015. év elsőkönyves felfedezettjének romantikus-erotikus regénye nemcsak új köntösbe öltözött, de a korábbiaknál is több izgalommal és szövevényes fordulattal bővült!"

Immáron másodjára vettem kezembe A sötétség fogságábant, bár most vastagabb és súlyosabb volt a korábbinál, ráadásul új köntöst is kapott. Mikor belekezdtem, rettentően kíváncsi voltam, miben különbözik az eredeti verziótól, és hát azt kell mondanom, majdnem mindenben. Bár a történeten magán néhány extra oldal itt, néhány extra oldal ott típusú változás történt, a végén egyfajta folytatást is kapunk, ami felfedi, mi is történt pontosan a happily ever after után.
Az egész világa a történetnek olyan, hogy abból nagyon sok mindent, akciót, fordulatot ki lehet hozni, és ezzel élt is az írónő. Az egész könyv egy lelki hullámvasút volt az elejétől a végéig. Egyszerűen a kezemben ragadt.
Az egyik legizgalmasabb regény, amit valaha olvastam.
Nem csak egy egyszerű romantikus-erotikus címkéjű könyv, annál sokkal több. Anne L. Green ezeknek az eszközével hat az olvasóira. Egyedi helyzetet teremt, könnyen megszerethető szereplőket, izgalmas szituációkat.
Teljesen kiszámíthatatlan. Beleszerettem. Mind a történetbe, mind a főszereplő Andrew Darkba, mind az egyes jelenetekbe, fordulatokba. Az egyik legütősebb ALG regény, és ezek után még jön az áprilisi debütálása, ahol az itt felbukkanó Reggie Reynolds kapja meg a rivaldafényt.
Néhol csak leesett állal bámultam, kértem magamtól és a könyvtől egy percnyi szünetet, hogy felfogjam az olvasottakat. Gyönyörű, bár van hogy kegyetlen. Izgalom, izgalom hegyén és hátán, mégsem éreztem ettől erőltetettnek vagy vontatottnak, kiszámíthatónak meg aztán pláne nem. Ennyi mindent fejben tartani, kellett ahhoz lelki összeszedettség, ennyi szálat egyszerre tudjon mozgatni. Hatalmas büszkeség áraszt el, amikor az írónőre gondolok! Egy csodát alkotott nekünk.
Szinte fizikai és lelki fájdalom öntött el, amikor akár olyan emberi szükségleteket kellett végeznem, mint az ebédelés, és közben nem olvashattam. Nem is kell ragoznom sokáig, megpróbáltam minél hamarabb ezeknek eleget tenni, és visszaülni a kényelmes, néhány óra múlva viszont már kicsit kényelmetlen babzsákfotelembe, ahol magamra húztam a takarót, és a melegben olvastam, mellettem egy pohár meleg tea gőzölgött miközben kint esett a hó. Tipikus téli idill uralta a szobámat.
Bár a történet nem volt számomra ismeretlen, mégis mintha először olvastam volna. Annyi újdonságot fedeztem fel benne, amit egyszerűen imádtam. Igazából az egészet imádtam. A bővített résznél viszont egyenesen majdnem kiesett a szívem az izgalomtól, annyira sebesen dobogott.
Minden van ebben a regényben, ami egy jó könyvhöz szükséges. Romantika, végtelen mennyiségű fordulat, csodálatos stílus, szívünkig hatoló történet.
Anne L. Green neve számomra már garancia egy letehetetlen, imádni való regényhez. Büszke vagyok, hogy ilyen sokszínű írónőt rejt Magyarország, aki simán felveszi a versenyt a külföldi társaival. Egyik kedvenc hazai szerzőm, ez nem kérdéses. :)
NAGYON AJÁNLOM.

Karakterek:
Az írónő nem rejtette véka alá, hogy nem csak folytatásában bővítette a kötetet, hanem a belseje is kapott extra oldalakat, és különös hangsúlyt helyezett az egyik mellékszereplőre. Andrew hűséges társára egyben legjobb barátjára, Anthonyra, aki azon kívül, hogy az olvasó alaposabban megismerhette, nem kevés meglepetést okozott nekem a regény során. Ez a szál is nagyon tetszett, hiszen a férfit az olvasó megkedvelhette az eredeti könyv során, itt pedig még többet tudhatott meg róla, többször szerepelt a jelenetekben, szinte az egyik legfontosabb mellékszereplőjévé vált a kötetnek.
Chrisszel alapjában véve itt is hasonlóképpen szimpatizáltam, mint korábban, most viszont más szerepekben is megmutatta a helytállását. Andrew-t ugyan már eddig is nagyon szerettem, de most egyenesen fülig szerelmes vagyok belé. Komolyan. Nem vicc. Megtestesíti a számomra tökéletes pasit. Szőkés hajú, kék szemű, badass rosszfiú, mégis vannak ambíciói és emellett okos és romantikus. Imádom.

Borító:
Tökéletes. Annyira szeretem, hogy az ALG könyvek különböző színeket kapnak, ezek alapján is többé-kevésbé be lehet őket azonosítani. Itt a szürke és a sárga szín dominál, ami szerintem nagyon jól mutat együtt. A Christ ábrázoló modell szőke haja uralja a borítót, mellette viszont egy rikító kék szemű pasi kemény tekintete árulkodik arról, hogy Andrew Dark nem egy hétköznapi férfi, hanem egy drogkartell vezetője. Az egyik kedvenc ALG borítóm.

Összességében:
A könyv tökéletesen bemutatja, hogy mennyit fejlődött az írónő az évek alatt. Hatalmasat és az előnyére. Az egyik legfordulatosabb és legizgalmasabb regény, amit valaha a könyvmoly létem alatt olvastam. Teljesen kiszámíthatatlan. Karakterei rettentően szerethetőek, az olvasó könnyen tud velük azonosulni, vagy Andrew Darkba könnyen beleszeretni. Pörgős és letehetetlen, néhol viszont teljesen megindító. Látszik, hogy az írónő a szavakkal nem csak egy jó kikapcsolódást akar nyújtani, hanem hatni is az olvasó szívére. A romantikának és az erotikának mindig célja van a történeteiben.
Az egyik kedvenc ALG regényemmé vált. Abszolút kedvenc lett.
Viszont felvetődhet a kérdés, hogy aki már olvasta az eredeti verziót, érdemes a bővítettet is a kezébe vennie? Naná! Ugyanis az írónő nem csak folytatást írt a könyvnek, hanem belülről is bővítette itt-ott-amott csodálatos jelenetekkel.
Imádtam.

Oldalszám: 520
Kiadó: Álomgyár

Kedvenc karakter: Andrew Dark
Kedvenc idézetek: 

"Ráébredtem arra, hogy a múlttal nemcsak szembe kell nézni és lezárni, de tanulni is kell belőle."

 *

 "– Te sokkal jobbat érdemelsz nálam, ezt te is tudod.
 – És ha nekem nem kell más, csak te?"

Csodálatos volt, imádtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése