2018. július 25.

Léggömbök projekthét │5+1 kedvenc idézetem a Léggömbök duológiából

Sziasztok!

Az 5+1 rovatom következő tagjaként ismét kedvenc idézeteket hoztam nektek, méghozzá Hajdú-Antal Zsuzsanna Léggömbök c. duológiájából válogattam ki számomra a legkedvesebbeket. De nem csak ezért különleges ez a bejegyzés! Hanem, mert egy Projekthét keretein belül készítettem el ezt a bejegyzést. Nosztalgiázzatok velünk, vagy engedd, hogy beszippantson Rédey Dorka élete!

Kötetei:

1. Léggömbök

2. Utánad


1.

"Nem ültem le. Szemtől szemben akartam állni vele, aki akkor futamodott meg, amikor a legnagyobb szükség lett volna rá." 
Utánad

Az írónő csodálatos stílusával, fordulatos és imádni való történeteivel elvarázsolja az olvasóit.

2.

"Befizettek korongozó tanfolyamra is, ahol hamar kiderült, hogy a kézügyességem a nullával egyenlő; minden kiesik belőle, vagy felgyullad, összetörik, elolvad." 
Léggömbök

Azonban nem csak a stílusa és az egyedi történetek teszik abszolút szerethetővé a könyveit, de még különleges humorral is fűszerezi őket.

3.

"A vonat sokszor olyan, mint maga az élet: olyan embereket sorol mellénk, akikkel önszántunkból soha nem ismerkednénk meg." 
Utánad

Ezen kívül gyönyörű gondolatokat oszt meg velünk a soraival, melyek bennünket is elgondolkodtatnak.

4.

"Összeakadt a tekintetünk. 
Megállt az idő, megszűnt a világ. 
Csak mi voltunk; 
Én, ő és a csillagok. " 
Léggömbök

Csodaszép és szívmelengető romantikus helyzeteket alkot.


5.

"Vannak helyzetek, amikor egyszerűen nincs más választásunk: nem adhatjuk fel. "
Utánad

És a soraival ösztönöz is bennünket.


+1.

"Száz út vár ránk, indulunk és érkezünk, nincs visszaút, ha tévedünk…
(…)  Az én rózsaszín lufim egyszer csak külön vált a többitől, és önálló útra kelt. 
Hol lesz a végállomás, ahonnan nincs több utazás… "
Léggömbök

Végül pedig nehéz a búcsúzás...

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!
Ha van kedvetek, nézzetek be a többi bloggerinához egy-egy ízletes csemegéért!

♫ Léggömbök bemutató: Egyszer volt 
♫ Utánad bemutató: Mariann könyvtára
♫ Érdekességek, kimaradt jelenetek: Bree világa
♫ 5 ok amiért érdemes elolvasni a sorozatot: Írásaim tárháza
♫ Interjú az írónővel: Anya olvas
♫ Léggömbök, és ami mögötte van: Niitaabell világa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése