2019. január 23.

ACOTAR book tag

Sziasztok!

Ha már ennyire belemerültem Sarah J. Maas trilógiájának a befejezőkötetébe, a Szárnyak és pusztulás udvarába, így stílusosnak éreztem éppen most kitölteni ezt a taget.
Forrásaim: x, x


Jó kikapcsolódást és szórakozást a tag olvasásához! ;)


Lucien

Pick a book that fits more than one genre
(Válassz egy könyvet, ami több zsánerbe is beleillik!)

A Lili Green sorozatot mondanám Carrie Cooper tollából, hiszen az eddigi részei mind romantikus és lélektani jellegűek voltak, ami keveredik a fordulatokban gazdag, akciódús krimivel. Egyszerűen imádom! Megunhatatlan történet!

Tamlin

Pick a book with a nice cover but you didn't like what inside was
(Válassz egy könyvet szép borítóval, aminek a beltartalma viszont nem tetszett!)

Kristen Callihan hazánkban is megjelent Idol c. kötete nagyon várólistás volt. Elterveztem, hogy elolvasom eredeti nyelven is, de hát a halogatás nagy úr, meg a polcomon sorakozó regények is lekötötték a figyelmemet, mire észbekaptam, megjelent a magyar fordítás is. Nem is kell mondanom, hogy egyből lenyűgözött a csodaszép színekben pompázó külső és az erősen Shawn Mendesre hasonlító modell. De a beltartalom olvasása közben nem segített a gyönyörű borító, a regény maga volt a rémálom. Közhelyes történet, kiszámítható cselekmény, antipatikus főszereplők. Ehh inkább nem is elevenítem fel a rossz emlékeket.


Amarantha

Pick a book that haunts you in a good or a bad way
(Válassz egy könyvet, ami még mindig kísért jó vagy rossz értelemben!)

Már majdnem két éve annak, hogy elolvastam Tabitha Suzuma Forbidden - Kimondhatatlan c. könyvét, az azonban azóta is velem van minden lépésemnél, annyira kemény a mondanivalója és fájdalmakkal teli az egész történet. Hihetetlen egy műalkotás, csodálatos regény! Azonban lelki erő kell az olvasásához. Hatalmas. Azóta is töretlenül ajánlom, de csakis erős idegzetű molyoknak!


King of Hybern

Pick a book with a lot of bloodshed
(Válassz egy könyvet, amiben sok a vérontás!) 

Elég basic leszek, de válasszuk ide most George R. R. Martin regénysorozatát, a Tűz és Jég dalát.  Azt hiszem, ha belekezdenénk egy ivós játékba ezzel kapcsolatban, nem lennénk a végére szomjasak... 


Amren

Pick a book that you don't know a lot about
(Válassz egy könyvet, amiről nem sokat tudsz!)

Szégyen és gyalázat, de sokszor próbálkoztam már Böszörményi Gyula Ambrózy báró esetei c. sorozatával, de az első rész végére érve nem igazán kínzott a vágy, hogy folytassam a sort a többivel. Így nem is igazán tudok róla sokat, bocsi, népek.


Mor

Pick a memoir
(Válassz egy memoárt!)

Corinne Hofmann Afrikai szeretők c. regénye már egy ideje vár rám a polcomon. Keresztanyukám egyik kedvenc könyve, ő ajánlotta nagyon és adta kölcsön. Amint lesz időm, fordítok rá mindenképp, mert érdekel a története! 


Rhysand 

Pick a book that you have a bond with
(Válassz egy könyvet, amihez kötődsz!)

Ha már ez egy ACOTAR book tag, stílusosan bejelölöm Sarah J. Maas eme trilógiáját. Már az elejétől kezdve rákattantam, az első oldalon megszerettem és ez a kötődés azóta is töretlen. Sarah J. Maas hihetetlen írónő! Csak csodálni tudom, amiért ilyen történet pattant ki a fejéből és mindazért, ahogyan ezt leírta. Fantasztikus!
Értékeléseim: ACOTARACOMAF


Feyre

Pick a book that got you into reading
(Válassz egy könyvet, amitől megszeretetted az olvasást!)

Mikor beiratkoztam a könyvtárba eléggé kicsi voltam a koromat tekintve, de már akkor szerettem olvasni. Szerintem ez egy velem született tulajdonság. Mégis ha egyet ki kéne emelnem cím szerint, akkor az Kerstin Gier Időtlen szerelem trilógiája lenne. Megragadta az akkori fiatal énemet, és meghatározó olvasmánya lett a könyvmolylétemnek.
Értékeléseim:  RubinvörösZafírkékSmaragdzöld


Spring court

Pick a book that you read during the spring
(Válassz egy könyvet, amit tavasszal olvastál!)

A 2018-as év tavaszának elején vettem a kezembe Leiner Laura új sorozatának első részét, az Ég veledet. Teljesen elvarázsolta az akkori énemet, nagyon szerettem olvasni. (Más kérdés, hogy később a folytatásban csalódtam.)


Night court

Pick a book that you read way into the night
(Válassz egy könyvet, amit éjszakába nyúlóan olvastál!)

Ide Sienna Cole Lefelé a folyón című könyvét választom, hiszen ez a regény annyira izgalmas és letehetetlen, hogy még éjjel sem tudtam miatta aludni, nehogy lemaradjak valamiről... Ismerős?

Köszönöm, hogy velem tartottatok! Kihívnám erre a tagre a hasonlóan ACOTAR-rajongó bloggertársaimat, Lizzykét, Fannit és Niitaat, na meg persze Dzsanka (<3) barátosnémat, ha van időtök, töltsétek ki ti is!:)
Remélem, tetszett ez a kis szösszenet! Hamarosan érkezem az ACOWAR értékelésével!

Millió puszi!
Barby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése